>
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 23, 2011

perasaan =)

sayang

datang tiba2 . aku tak pakse tp dtg ngn tiba2 . aku sayang dia ! dia ?
aku tnye die . =)
kau sayang aku ?
die pon jawab " tanye la hati aku "
itulah sayang . =)

adakah die juga sayang aku . erm . hati kami sedang berinteraksi sesame sendiri tnpa mulut berbicara sepatah perkataan . dan meluahkan ape yang tersirat melalui hati kami . kdang2 sayang nie tak perlu di luahkn dengan kata2 . tp cmne dgn rindu ? !

rindu

sangat rindu dia . rindu aku pada kau tak terkire banyaknye . sme ade kau percye aku atau tak .
aku cube kawal perasaan rindu aku pd kau tp susah sikit la kn . huhu .
aku pun tnye die . =)
kau rindu aku ? die menjwb
" rindu sangat2 "
yg pasti aku tak tau cmne aku boleh rindu kau . =)
pelik kn perasaan nie . hehe .
aku hrp kau akn rindu aku selalu .
itu la yg aku hrpkn dr kau .


tengs sbb ckp aku chumell
(adakah aku perasan . haha .)
=)
kau suke pic nie kn ? ?
=)

aku hrp kau ikhlas kwn dgn aku

sayang & rindu kau . =D

0 tak puas hati: