>
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 6, 2011

1st time

dalam SEDIH ada GEMBIRA !

aku betul betul tak sangke sem nie aku boleh naik mendadak . ini semua disebabkan oleh KAMU !

nak tahu sape "KAMU" tu . hmm . biar la rahsie okay . huhu . :D

berite gembira yang aku nak sampaikan ini ialah pasal result aku SEM 4 . terbaek !

utk pertama kali perempuan sengal + senget + becok + over + gedik + CHUMEL dapat DEKAN @ AKJ ( ANUGERAH KETUA JABATAN ) . alhamdulillah . ALLAH telah bg aku peluang utk aku bangkit semula . seronok yang tak terhingga . great eino ! teruskan . :D

aku bgtau ma & pa pasal result aku nie . yang tak thn lg teruk aku kne bebel dr sem yang lepas . walaupon sem sem lepas tak pnh dpt AKJ pon . kadang kadang lawak jugak aku rase . huhu . tp ape yg ma & pa aku bebel kan tu tak perlu la aku kecoh kecoh kat sini . cukup la ade org ckp aku nie BECOK ! haha . aku terima statement tu . terima kasih sape yang PUJI aku mcm tu . haha . tp aku mmg BECOK pon . haha . oppsss ! termengaku plak kan . nie la terlampau seronok . :D

terima kasih ma & pa yang selalu doakan kejayaan anak mu ini . sayang pa & ma sangat sangat !

terima kasih abang & kak e yang tak pnh letih bg TAZKIRAH utk aku setiap kali aku ade dpn mate kamu berdue . haha . kadang kadang lyn je . ape yg dieorg kaye tu btul . boleh di terima akal . walaupon akal mereka berdue nie agk gile gile . abang aku adalah abang yg terbaek ! selalu cari peluang utk bg TAZKIRAH utk aku . TAZKIRAH yg selalu di sampai kan oleh PROF. HASROL NIZAM tu mst pasal BELAJAR . CINTA . KERJA ! itu bermakna abang sayangkan adiknya yang degil tahap gaban nie . ayt abg aku setiap kali mengakhiri TAZKIRAH . " abg ckp dan nasihat awok nie sbb abg sayang awk , kalau abg tak sayang , tak de la abg bebel kat awok " sweet tak abg aku nie ? haha . sayang abg jgk la
:D

terima kasih jgk kt DIE juga sbb byk nshat aku . (:

terima kasih miera , yuyu & intan . (:

terima kasih juga pada nani . syafa & ida sbb tumpangkan rumah kamu ! (:
terima kasih kalian semua !

sayang kalian !

(:


0 tak puas hati: