>
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 17, 2012

HTAA

dah lame tak update blog saya nie . mcm hal yang menghalang , tempat praktikal plak mcm hampeh . pegawai kat situ entah ape ape , kerek , sombong dan mcm bagus sangat . mls lahh nak cerite pasal bende yang tak patut diceritakan . :)

saya sedih sbb pa saya sakit . mcm mimpi je pa sakit sbb sebelum nie die sehat je . mungkin Allah dh tentukan nya . saya terima . :)

mule mule pa masuk hospital sbb operate uluran . sbb die dh tak thn senak . masuk mlm , pagi besok terus operate , kesian kat pa . tp saya tau pa kuat . walau pun die seorang yang takuut dgn jarum jarum . haha .

lepas 5 hari duduk kat hospital pa pun bleh kuar . makin kurus pa sbb die tak mkn nasi . dan tak selera mkn nasi . seme bnde lahh die tak selera . tak tau dah nk bg mkn ape , last last susu je lahh ngn nestum . mcm budak kecik je pa nie .

lepas 8 hari tu pa kene strok dan sedu tak berhenti , paling lame die sedu 5 - 6 jam , kesian sangat aku tgk , mcm mcm kami ikhtiar nak bg hilang sedu tp tak hilang jgk , bagai nak gile aku kalau jadi ape ape kat pa . haishh . sayang sgt sgt kat pa . die lahh tempat aku bergurau , ketawa dan mcm mcm lagi lahh . ecik bwk pa pegi pakar saraf kat Bukit Pelindung . Alhamdulillah pa boleh berjalan , pegi tandas sendri . lege rase , tapi sedu die tak hilang , saya pon dh tak tahu nak wat mcm mane lahh weyh . last last saya da ma buat keputusan masukkan pa ke hospital dan . .

ALHAMDULILLAH pa berhenti sedu dah 3 hari , aku sangat bersyukur , mintak mintak lahh pa cepat kuar dari hospital dan sehat semula seperti sediakala . :)

semoga selera pa bertambah semula . :)

saya sangat sayangkan pa saya . :)

pa cepat sembuh ye . :)

0 tak puas hati: